Dygnsrytm

Trevlig gårdagskväll, även om jag blev av med lite dricka, klantig som jag är, lär mig aldrig känns det som .. Synd att många var så inåtriktade och tråkiga, folket gör ju festen om man säger så och vissa var väl kanske inte alltför roliga? Emma och jag tröttnade på det efter ett tag plus att jag skulle upp tidigt som sagt, så vi gick från Lagerlunda in till Max och käkade och fick personalrabatt av Linus, haha. Deras potatisgratäng är grymt god ..

Upp tidigt idag och iväg! Roligt men många frågetecken kvarstår dock, kanske kan ett telefonsamtal ikväll räta ut dom .. Gick och la mig och sov vid fem och sov i två timmar, hur skönt som helst!

Mina nya skor är väldigt fina. Finast på länge. Jag vill typ ha dom på mig varje dag tills jag dör. Och funderar på om man ska se nåt bra på tv ikväll, förslag någon? Och är det förresten någon NSSP:are som vet om vi har nån läxa tills imorrn? Typ svenskafrågorna, engelska nationella?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0