Ett helt ytligt inlägg

image890
Har fått tag på världens finaste rosa fodral från Gina som jag ska ha på Elins 18-årsfest på lördag, är sjukt taggad. Tänkte matcha klänningen med svarta strumpbyxor, svarta heels från den där nya skobutiken i Domino (om dom finns kvar), maffiga guldörhängen och en riktig partymejk med knallrosa ögonskugga och lösögonfransar också kanske, om jag hittar energin nog att sätta på mig så mycket grejer, haha.

Sov hos syster i måndags och vi var en sväng på stan också, väl inne på HM hittade jag en hel massa från Marimekko för HM, trodde att allt var slut eftersom det är det på hemsidan. Men jag hittade bikinin ovan och surprise, surprise, köpte jag den. På något sjukt i-landsvis känns det bra att ha en ny bikini till Turkiet. Det var i alla fall väldigt mysigt hos systra mi, hon lagade världens godaste carbonara åt oss och vi slöade hela kvällen i princip.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0