Jobbig vecka

image873
Fy fan vilken jobbig skolvecka jag har haft. Redan försenad med idrottsarbetet, skulle in senast i fredags. Jag skulle bara hem och skriva ut den delen som låg hemma på datorn - kom på att vi bytt dator och att alla dokument från förra datorn var överförda på skivor. Letade hur länge som helst, men hittade inte skivorna. Till slut hittades skivorna, men då fanns inte det dokumentet med någonstans så jag var tvungen att sätta mig och skriva om allting jag redan skrivit en gång. Lägg på en skitsvår franskaläxa till fredagen och att jag på torsdagen på IV:t fick reda på att jag skulle hålla det första talet dagen efter, så får ni min torsdag i ett nötskal. Något Medium 21.00 blev det alltså minsann inte ...

Och på tisdag är det första provet i Historia B och jag tog inte ens med mig boken hem över helgen. Spenderade mestadels av fredagen på ett tåg tittandes på Clueless och The Island, haha, fan vad Clueless är klockren. As if, någon?!

Därför tycker jag att jag förtjänar peacearmbandet från Cocoo ovan. Klicka hem det till mig, någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0