Liten lista

Couture Art Print by Ashley David

Färg: Rosa i alla dess nyanser, puderrosa, chockrosa, blekrosa ..
Klädsel: Jeans, svarta sneakers och korallfärgad blus med spets
Frisyr: Kort och plattat och alldeles för långt
Accessoar: Mitt nya silverarmband som jag aldrig ska ta av mig ..
Mat: Knäckemackor med Bregott och riktigt, riktigt god ost! Mm!
Dryck: Juice
Snacks: Marabou Premium
Känsla: Stressad som vanligt, längtande, kär
Humör: Hyfsat
Att göra: Ha idrott 11.00, lunch, historia till 14.20, träna 16-17, vara på körskolan 18-19, sen övningsköra och sen hem och dö ungefär. Eller äta, duscha, prata i telefon, titta på tv och sova.
Musik: Håkans nya. Åh.

TV: Ser knappt på tv, laddar hem allt. So you think you can dance Scandinavia har jag väl sett lite på.
Inspiration: Människor ute på gatan.
Drömmer om: En resa, vartsomhelst, NU!

Längtar till: Värmen.

Om ni inte har något att göra .. Tvivlar visserligen på att ni kan ha missat dessa bloggar, men om ni har det så kolla in; Louise och Linn. Där snackar vi inspiration på hög nivå!


Kommentarer
Postat av: Linn

Marabou Premium gå inte av för hackor minsann :) Finfinfin bild btw!

2008-04-01 @ 15:39:29
URL: http://linnandstuff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0