Måndag, igen



Haft en riktigt mysig helg. Emma var här i fredags, vi bubblade, åt tacos och kollade filmer, hur mysigt och trevligt som helst. Resten av helgen var jag i princip bara hemma, men kände att jag behövde bara "vara", utan en massa måsten. Tittade på lite film, åt god mat med mamma och pappa i lördags och så köpte jag en egen laptop i lördags också! Skitfin. Snacka om att jag var i behov av en .. Så himla skönt att inte behöva tjafsa med mamma och pappa längre om att jag tar ner datorn till rummet och att jag är "oförsiktig" och drar in massa virus på datorn. Que?
Ska köpa till "skins" också, hittade några riktigt fina på nätet. Blir till att köpa till nån snygg datorväska sen också, måste kunna ta med mig datorn och så utan att den blir repig. Till Italien kan jag lova att den hänger med! Hyfsat lång batteritid har den också, ungefär tre timmar. Hinns med ganska många avsnitt av Dirty Sexy Money på den tiden .. Se den serien för övrigt, helt grym! Fullt med skandaler och intriger och det blir ju inte värre av att handlingen kretsar runt den rikaste familjen i New York, the Darlings. Samaire Armstrong spelar för övrigt Juliet Darling, den rebelliska tvillingen till Jeremy, och hon spelade ju Anna i OC som säkert många vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0