Panik!

Måste bli av med min jobbtid på söndag, kan verkligen inte jobba. Och ingen som kan ta den, åååh. Vad gör man? Kan i så fall om jag verkligen inte får tag i nån, inte göra det andra skitviktiga jag skulle ha gjort utan får kolla upp om det går att göra någon annan dag, typ fredag. Men ändå, så grymt irriterande. Måste få tag på nån .. Mitt hopp ligger hos mina kära kollegor, nån måste det ju finnas av dom som kan förbarma sig över mig och ta min tid! Nån! För att sjukanmäla sig är ju inte att tala om .. Jobbar ju visserligen imorrn, så får ragga järnet imorrn och kolla om det är nån som kan ta tiden. Måste, måste, måste. Hoppas, hoppas, hoppas! Håll tummarna för mig!

Plus att jag oavsett vad jag gör på söndag kommer att vara grymt ofräsch på grund av lördagskvällen. Men inte fasen struntar jag i lördagskvällen för det, gud nej. Jag får helt enkelt bita ihop. Suck it up ..

Köpt lite grejer idag, skitfin rosa Adidasjacka, svarta klumpiga heels från Wedins som jag ska ha imorrn, massa smink och en matchande neccessär, hårfärg (som jag sitter med i håret i skrivande stund) och dricka till morgondagen. Var och klippte mig på lunchen, det blev fint men lite för kort. Växer ju ut snabbt igen som tur är .. Tog även mer hål i öronen som sagt, två till i ena och ett till i andra, så har tre i ena och två i andra nu, blev skitsnyggt. Vicky och jag var nervösa innan jag trodde det skulle göra jäklans ont eftersom ingen av oss kom ihåg hur det kändes när vi tog våra första hål, men det var inget att oroa sig för, haha. Kändes ju knappt. Dunkade dock ganska duktigt i öronen efteråt och öronen flammade upp och blev helt röda, haha. En rolig syn ..

Nu kommer snart Emiis hit och vi ska mysa :]

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag håller tummarna! Vi ses ikväll. Puss

2008-04-26 @ 10:31:43
URL: http://linnandstuff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0