Till värmen



Förmodligen blir det Turkiet om en månad, runt den 15 maj. Önskar bara att mitt jobbschema för maj kan komma upp så jag kan se om jag måste byta bort några tider. Underbart, underbart, i alla fall. Fast det är varmare i Egypten, 31 grader i maj, och "bara" 25 grader i Turkiet i maj. Något av det blir det i alla fall!

Teorikursen är slut nu och jag körde nästan hela vägen hem från Maxi häromdan, både jag och pappa höll på att dö av hjärtslag. Råkade lägga i fyran istället för tvåan och stannade nästan mitt i en rondell på grund av det. Gah, läskigt. Men framåt går det i alla fall. Måste bara ta tag i det och börja plugga i boken, hm. Och boka in teoriprov och grejer.

Det var personalfest i onsdags också, trevligt trevligt. Hann dock inte bowla speciellt mycket men personalmötet var trevligare än väntat, maten var god och människorna var trevliga. All in all, en trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: Sandra

faan va najs ! ;D

2008-04-19 @ 17:36:30
URL: http://zandralicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0