Torsdagsmorgon

image871

Jobbet gick bra igår, var inte så jättetrött eftersom vi bara haft två lektioner, haha. Sovmorgon och sen sluta vid lunch, inte helt fel det .. Träffade pappa för en lunchdejt på McD och sen åkte jag hem innan jobbet.
Idag är också en kort dag, IV, svenska och geografi (tror jag) och sen slutar jag vid lunch. Ska åka hem och ta det allmänt lugnt, kanske ta en tupplur och kolla Gossip Girl! Som jag har saknat den skivan som Linn haft hos sig, haha. GG-marathon, here I come .. Sen är det teori ikväll igen vid sex och jag ska försöka få tag på tågbiljetter till helgen i samma veva.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Rosendahl

fin blogg

2008-04-03 @ 07:15:11
URL: http://annamarierosendahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0