Toutes les jours sont belles jours maintenant

Pink Orchid Art Print by Cédric Porchez

Imorgon kommer också bli en fin dag. Bara en lektion (går jag ens i skolan längre?), sen hem och sola och äta lunch och sen har jag körlektion 13.45 till 14.25 följt av ett möte om nästa års studenmössor på De Geer kl. 15.00. Har visserligen både en franskaläxa och ett tal att skriva, men det känns som att allt löser sig just nu.

Fredag blir också en fin dag, alla dagar är fina dagar. Två lektioner, sen hål. Först ska jag klippa mig, sedan ska både Vicky och jag ta fler hål i öronen, äta lunch och förmodligen gå en repa på stan. Sen är det visserligen IV att gå på, men hoppas på grillning hos nån med lite trevligt folk på kvällen! Jobb på söndag och ut på kvällen. Kan knappast bli bättre ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0