Varken upp eller ner

image880

Är verkligen inne i en low-period just nu. Allt bara går och går och går och går, i samma lunk som det alltid lunkat på i. Allt bara lunkar på och det känns som att det aldrig händer något. Inget uppseendeväckande, roligt eller upprörande. Inget som man varken blir speciellt ledsen eller glad av. Jag är hellre ledsen vs glad istället för att känna mig på det här skumma humöret att allt bara är. Inget är det eller det, utan det bara är. Usch, önskar bara att något kunde hända. Att någon skulle kunna fixa pengar och hänga med mig utomlands .. Men det är tyvärr inget som verkar hända. Tills dess får jag väl glädja (?) mig åt att Emma ska till London på måndag och att jag ska till Italien i juni. Men juni. Hallå, juni?! Skitlångt bort ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0