Yes!



Jag blev av med tiden imorgon! Äntligen! Denise som tog den är världens största life-saver .. Har gått och haft ångest över det här hela helgen och ring och ringt och ringt, verkligen ringt till alla på hela jobbet men ingen har kunnat - dom har andra planer eller ska redan jobba. Men så nu! Herregud vad lättad jag är.

Förresten satte vi rekord idag på jobbet, grymt kul! Sålde för över 20.000 på en timma, och det är grymt mycket kan jag lova, för att vara APRIL också! Det senaste rekordet sattes väl på sommaren om jag tror rätt, eftersom det är då vi säljer absolut mest. Det rekordvarma sommarvädret plus att det var löning igår kirrade det här rekordet, om vi säger så .. Kul! På tal om McDonalds's kan jag också rekommendera snackwrap, haha, obsessievely god .. Om nu det är ett ord överhuvudtaget, haha.

Ikväll blir det paaaaartay!

Kommentarer
Postat av: Linn

Grattis till rekordet! Är du pigg idag? ;)

2008-04-27 @ 10:16:25
URL: http://linnandstuff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0