Höstkläder



Hur snyggt är inte
det här?! Funderar nästan på om man kanske ska beställa jackan, hehe. Riktigt snyggt var det, mycket beror väl på att tjejen är så snygg, men ändå. Har ju faktiskt såna där töntbrillor som jag köpte på Urban Outfitters när vi var i Stockholm för ett tag sen. Köpte världens snyggaste pumps någonsin på Monki igår i sammet, så jäkla coola. Ska ha med mig dom till Barcelona snart också. Och dom helt enorma bamboo-örhängena från Cocoo, miao.

Kan ju tipsa om att Nelly rear ut American Appearel-klänningar nu, ni vet dom där som alla kedjorna började kopiera efter ett tag, tajta med djup ryggringning. Kommer ihåg att jag beställde den svarta i mellandagarna för att ha på nyår och blev så grymt glad när jag hittade den på Nelly eftersom det verkligen inte fanns klänningar i den modellen att köpa nån annanstans då. Och några månader senare så kryllade det av dom på Gina Tricot, Vero Moda och HM. Usch. Men originalmodellen är det verkligen inte fel på, och 96 eller 132 kr för en sån klänning är faktiskt inte så illa.

Dom har skitsnygga, flätade armband på Nelly nu också, från deras egna märke, i massa olika färger för 49 kr styck. Tips, tips.

La undan en skitsnygg svart, blommig kjol med snörning på Monki igår också, dom var helt otroligt shyssta och la undan den åt mig tills den 25, om inte det är service så vet jag inte vad?! Trodde dom skämtade med mig först när dom sa att dom kunde lägga undan den tills den 25, för att jag sa att jag inte kunde köpa den förrns löning. Snacka bra service ...

Kommentarer
Postat av: Sandra

monki <3 :'D

2008-08-18 @ 19:17:25
URL: http://zandralicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0