If I ain't got you, I ain't got anything



Det cirkulerar fruktansvärt mycket i huvudet nu.

Skickade in 222 bilder för framkallning igår.

Tog den sista sprutan för eventuellt vaccin mot livmoderhalscancer i morse, och det gjorde väldigt ont, utan överdrift. Har ju lyckats missa två tider plus att jag glömde att ta med mig sprutan igår. Jag har inte riktigt med mig huvudet nu om vi säger så. Först missade jag tiden den 4 augusti, men då hade tydligen dom semester så det gjorde inte så mycket, men sen missade jag att ringa när jag skulle ha ringt. Ringde på en fredag eller vad det var och blev ombedd att ringa igen på måndagen men jag kom på nästa fredag att jag skulle ha ringt på måndagen där innan. Så det blev att ringa på måndagen därefter. Fick en tid på torsdagen. På fredagen kom jag ihåg det. Fick en ny tid till igår, och lyckades faktiskt komma ihåg att gå på tiden. Men glömde totalt bort att man ska hämta ut sprutan själv och ha med sig den. Förstår inte hur sköterskan så smidigt har lyckats undvika att bli irriterad. Men fick i alla fall en tid imorse, och nu är det över. Känns bra ändå, känns lite säkrare. Långt ifrån säkert.

Bilden har inte något sammanhang överhuvudtaget med texten, tyckte bara den var fin.

Tappade bort mina nycklar igår, och självklart, som alltid, dyker de förr eller senare upp på expeditionen. Jag har tappat bort mina nycklar oräkneliga gånger på Haga och var och vareviga gång har dykt upp på expeditionen. Det är bara Haga-elever som är så hederliga, känns det som. Av någon anledning känns det inte som att samma sak skulle hänt på De Geer. Men jag vet inte, jag kanske bara är fördomsfull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0