Jag vet knappast vad som är bra med mig, varför du kämpar på och bara vill vara med mig

Urban Romance Art Print

Känner mig fruktansvärt nere, låg, seg, omotiverad och allmänt likgiltig men ändå deprimerad. Vad gör man? Har bara gått som i dvala hela dagen har det känts som. Aldrig velat gå upp ur sängen, lyssnat på hemsk musik som bara får mig att vilja dra täcket över huvudet och inte komma fram igen. 

Läste ut en fruktansvärt bra bok idag, Tusens strålande solar. Om ni vill ha något givande, läs den. Den var både hemsk men fylld med hopp. Kan inte bestämma mig för vilket av de två som väger över.

Köpa en påse smågodis. Basta. Se på film. Sova. Åka till IKEA imorrn. Äta mat. Jag vet inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0