Lonely

Nu gick det upp för mig hur ensam jag verkligen är. Emma och Linus är på Öland, Bella åkte till lägret igår, Linn åkte till Paris i lördags och Sofia och Vicky sitter nog på planet till London just nu. Hm. Och ja just det, Anna är i Grekland! Jösses. Nej, usch, nu blev jag ledsen, haha. ALLA är ju borta! Vad ska jag göra?

Ska ändå jobba idag, imorgon och på onsdag och Emma och Anna kommer hem på onsdag ... Bus-festen på torsdag också, det blir nog intressant, haha. Sen ska jag jobba lördag och sen ska jag inte jobba nåt mer, för sen börjar skolan på tisdag. Har några lediga dagar där också ...Egentligen skulle jag inte jobbat idag heller, men what the heck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0