Sommar, sol och jobb


Här ska det badas ikväll ...

Livet känns ganska bra just nu. Värmen och solen har äntligen kommit och även om jag jobbar nästan varje dag har jag ändå hunnit lapa sol och bada. Förra lördagen var jag ute med Alex familj på Jennies land och vi åkte ut med båten till St Annas skärgård och badade direkt från båten. Underbarare kan det inte bli! Hoppa i det jätteklara, grönblåa vattnet från fören, simma till några klippor och pussas precis under fören och linda sina ben kring den man tycker om, mm. Inte helt fel. Jag låg och solade på båten ett bra tag också och vi stannade till och köpte glass på ett ställe.

Jag åkte ring också! Grymt roligt men aning farligt också kändes det som ... Fick hålla mig fast med mina händer och fötter med glatta livet för att inte ramla av och efteråt kunde jag knappt lyfta ett glas för att mina armar darrade så, haha. Men det var en riktigt rolig upplevelse i alla fall, som lätt ska göras om snart igen ...

Var och såg Batman: The Dark Knight med Alex i söndags och den var helt fantastisk. Jag säger bara, se den! Gillade ni den första kommer ni tycka om den här ännu mer.

Jobbade igår 15-22.45 cirka. Sjukt jobbigt, haha, har något ont i fötterna idag. Men fick min dagliga dos av sol och bad i alla fall eftersom Vicky och jag var och badade vid Slipen i några timmar. Gick till grillen och beställde med oss mat hem till henne och där kollade vi på en massa billiga Ryanair-resor. Det måste bli av!

Ikväll ska Vicky med ut till Åby och vi ska upp till Glottern tillsammans för första gången den här sommaren och bada. Stannar väl till i Åby på vägen ut och handlar lite käk och sådär också, för grillning ska det också bli ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0