Your heart is an empty room

På något sätt blev det så att Vicky, Sofia och Sandra var här i fredags utan att tanken var så från början, hehe. Menmen. Vi köpte världens längsta marinerad fläskfilé att grilla, massa potatissallad, dricka, fetaost och chokladmousse att äta. Svulla, svulla, hehe. Jag kan ju säga så här i alla fall, att jag tänker aldrig mer överlåta grillansvaret till Sandra och Vicky!

Vi hade i alla fall skittrevligt, satt och käkade länge och sen spelade vi SingStar resten av kvällen. Sandra och jag är uppe på svåra nivån nu, och är SingStars!



Sov själv den natten och jobbade i lördags 11.30-16 och åkte ut till mig, såg de två sista avsnitten av Veronica Mars säsong 2 och sen kom Alex och sov hos mig. Vi åt massa jättegod mat som mamma hade lagat och började titta på Skicka vidare sen, som Alex såg klart men jag somnade till, för ovanlighets skull, rollerna brukar alltid vara ombytta eftersom han är den som är tröttast jämt.



Jobbade igår också, surprise, surprise, helt själv hela dagen, det var första gången för det ... 11.30-16.15, men det gick riktigt bra i alla fall :)

Emma kom och mötte upp mig på jobbet sen, aoow, och efter att jag stängt gick vi till Donken och käkade massor kändes det som och satt där tills vi var tvungna att gå till bussen. Vi åkte hem till mig och gjorde i princip inget annat på hela kvällen förutom att hålla på med resan, det var så himla mycket att kolla upp och fixa och boka och så. Men till sluut blev det klart och då började vi att titta på Pirates of the Caribbean: At world's end, men stängde av efter typ 40 minuter. Åt kyckling och potatitsallad vid typ halvtolv också, hehe. Massa toblerone tryckte vi i oss också.



Idag ska vi väl se klart filmen och jag är skitinne på att baka chocolate chip cookies .. Och ja just det, behöver jag tillägga att jag alltså är ledig idag?



Kommentarer
Postat av: Sandra

haha vi ääägdeee!!! :D

2008-08-04 @ 18:03:16
URL: http://zandralicious.blogg.se/
Postat av: V

en dag kommer jag också bli en singstar! ;), det värsta var ju ändå när jag inte fattade att man skulle sjunga mörkt när man var killen och fick awful..

2008-08-04 @ 18:54:26
URL: http://rocknrose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0