'Cause now it's Christmas




Jag är sjuk. Massa sjuk. Och jag som aldrig blir sjuk. Pyttsann. Snacka om sämsta tiden för att vara sjuk också .. Historiaarbetet som skulle in igår (uppskjutet tills idag dock) och CAE-proven som börjar i eftermiddag och slutar imorgon eftermiddag efter att ha pågått hela dagen. Glöm det säger jag bara. Var hos läkaren igår i alla fall för att få läkarintyg så att jag får tillbaks de 1800 kr det kostar att göra proven, dock kostade det förbannade intyget 250 kr så går ändå back 250 spänn.

Var tvungen att stanna hemma från jobbet i söndags också, första gången ever. Inte bra.

Passar på att kolla en hel massa filmer i alla fall. Såg Det levande slottet igår och X-Men och X-Men 2 igår. Fortsätter på X-Men temat genom att se klart tredje filmen idag och fortsätter på Hayao Miyazaki-temat också genom att se Min granne Totoro och Kikis Expressbud. Madagaskar 2 och Big Fish ska vi nog hinna med också ...

Anyways. Kollar klänningar till nyår mellan varven också. Funderar mellan de här fyra. Röstar nog själv på den svarta längst upp till vänster. Vilken är snyggast?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0