The old times


Jag och min kusin när vi var tmåå

Rubriker måste vara det sämsta någonsin. Ett litet sidospår sådär bara.

Fortfarande sjuk. Vill verkligen inte vara det längre. Gör inget annat än att ligga i sängen och kollar på film. Hostar, är konstant täppt i nosen, knarkar halstabletter och Panodil. Men nu har jag bestämt mig för att jag ska vara nästan frisk tills imorgon. Har sett fram emot luciavakan i .. ja, mer än tre år egentligen med tanke på att jag aldrig kommit iväg på den. Plus att jag ska på julmys hos Emma innan, vi ska äta julsmörgås, baka pepparkakor och chokladtryfflar och pyssla också. Vi ska göra fina pappersaskar och klistra på pajletter och glitter och lägga chokladtryfflarna däri. Fint.

Så jag måste bli frisk nu. Ska vara hemma imorrn, vila massor och dricka te, och så måste jag plugga också. Har ett historiaarbete som måste bli klart, en religionsredovisning som ska göras och en religionsuppgift som måste skrivas. Och så måste jag läsa en bok och skriva en recension på den också. Suck. Dubbelsuck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0