Efter helgen

image562

Har haft världens mysigaste helg, lite strul med själva resorna och så bara. Första dagen i skolan på ett tag, var ju sjuk hela förra veckan. Ganska mycket att göra nu också och jag har väldigt mycket i huvudet just nu så det känns tufft. Men det är bara att lägga upp och planera och ta tag i en sak i taget.

Var på en utställning om andra världskriget och Sveriges roll i det hela under eftermiddagen, vi hade en guidad tur under två timmar och utställningen utlöste många känslor hos mig och jag har tänkt mycket på den sen jag kom hem, tänkte skriva ner lite tankar om det när jag har tid. Väldigt bra utställning i alla fall, om än jobbig då som sagt.

Imorrn blir det träning för hela slanten med Emma, ska bli så jäkla skönt, och vi ska till badhuset på idrotten också, vi får väl se hur det går, haha.

Nu ska jag ut med hunden och sen duscha och ta en kopp te och titta på OC. Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Vicky

Jo två träningar imorn lär ju bränna naturgodiset ;) ses då puss

2008-02-04 @ 21:39:54
URL: http://rocknrose.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0