Favorit i repris

image564

Bilden, eller snarare bilderna är en favorit i repris. De är från en photoshoot Keira Knightley gjorde i Afrika, fantastiska.

Trevlig dag i övrigt, vi åt semlor på styrelsemötet och började planera en massa för allt som ska hända framöver. Fick panik över att jag inte gjort psykologiläxan men så visade det sig att vi inte hade någon psykologi för att läraren var bortrest. What liksom?! Vi har prov nästa vecka och vi vet inte ens vad vi ska ha prov på.

Annars kan jag säga så mycket som att det är extremt mycket i skolan just nu. Känns det som i alla fall.
- Geografiprov imorrn
- Franskaläxa fredag
- Historiaanalys måndag nästa vecka
- Psykologiprov onsdag nästa vecka
- Engelska prov/förhör onsdag nästa vecka

Ja, jösses. Plus allt annat, including rosor, bal och elevård. Menmen, hellre många bollar i luften än inga alls. Är så jäkla träningssugen också, men det hinns knappt med nu. Har pluggat geografi idag och imorrn, om vi slutar vid lunch som vi ska och inte har någon psykologi så måste jag hem först innan jag kan åka in och träna. Det blir tight det här. Och fika med Cornelia skulle jag ju göra också!

Nu ska jag i alla fall kolla One Tree Hill och sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0