Up to date



De här darlingsen är mina nu, deni. Väntar på den svarta blazern och den stentvättade jeansjackan och kjolen dock, mm.

Ganska mycket i skolan nu såhär efter lovet, engelskabok Fahrenheit nånting nånting ska vara utläst tills på onsdag och slutprov i psykologi på onsdag och jag hittar inte min bok. Eh. Imorrn hoppas jag dock på gemensamt plugg med en bok och käk på grillen vid Lindöhamen insvept i filtar, mysigt!

Var en runda på stan, det fanns inte mycket där dock. Förutom, som sagt, en hel massa snygga sneakers på Vagabond trots att de vita pjucksen som jag helst ville ha bara fanns i svart. Nåja. På Gina hade dom faktiskt en ursöt, långärmad vitrödrandig tröja som jag la undan till imorrn, eftersom kassan inte ville ta mitt kort av någon anledning .. Skumt. Så imorrn blir det nog stan igen, måste köpa lite småstuff, bodybutter och sånt. Solbrillor vore inte helt fel! Inte en glass på Halvars heller, fantastiskt väder som det var idag.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0