Äh, what the heck

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag gjorde nog en hel massa saker som jag inte gjort förut, knepig fråga.
Höll du några av dina nyårslöften? Gav inte några nyårslöften.
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej.
Dog någon som stod dig nära? Nej.
Vilka länder besökte du? Cypern, Belgien, Tyskland och Holland.  
Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008? Mer stabilitet i tillvaron, ännu mer kärlek, kramar och pussar och mer utgång och fester!
Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas? Det kommer jag inte ihåg så här på rak arm.
Vad är det bästa som hänt dig år 2007? Det har hänt en hel massa bra saker!
Största misstaget? Att jag har varit så paranoid som jag varit och inte litat på mig själv och andra fullt ut, plus att jag har gjort en hel del korkade saker på fyllan som inte var nödvändiga på något sätt
Har du varit sjuk eller skadat dig? Nej.
Bästa köpet? Mina wesc-lurar, dom fick jag visserligen, men ändå.
Vad spenderade du mest pengar på? Fika och kläder.
Vilken var din favorittrend? Hög midja tycker jag är fint.
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007? The way I are med Timbaland, Umbrella med Rihanna, A Lonely September med Plain White T's, Welcome To The Black Parade med My Chemical Romance med flera. Skulle kunna räkna upp flera hundra låtar som kommer påminna mig om det här året.
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Både och. Har varit extremt ledsen men också väldigt glad och lycklig under det här året, saker har hänt som har varit både positiva och negativa.
hHar du förändrats mycket? Ja, det känns som att jag har förändrats ganska mycket. Känner mig mer stabil och säker i mig själv ..
Vilket plagg använde du mest? Klänningar och jeans.
Blev du kär i år? Nej, jag var redan kär.
Favoritprogram på tv? Heroes,utan tvekan.
Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Jag hatar inte människor ..
Bästa boken du läste i år? Is there anybody out there, med Marian Keyes, som lästes under Cypern-semestern i maj.
Något du önskade dig och fick? Japp, en hel massa saker. Materiellt fick jag väldigt mycket fint i julklapp som jag suktat efter länge, som WESC-lurarna, Vagabond-kängorna och Dior-parfymen och vad gäller socialt och kärleksmässigt jobbade jag helt enkelt så pass hårt så att jag fick det jag ville ha. Jag är inte den som ger mig ..
Något du önskade dig men inte fick? Nej.
Årets bästa film? Åh, jösses. La vie en rose och Black book påverkade mig något enormt.
Ett uttryck du missbrukat 2007: Sägert och menart. Usch, haha.
Något som du irriterat dig på under året? En hel massa saker som är på på tok för privata att skriva ut här.
Vad gjorde du på din födelsedag 2007? Fick presenter, fikade, åt god mat och umgicks med de närmaste.
De bästa nya människorna du träffade? Hm. Träffade fantastiska personer i samband med och under Belgienresan. Har träffat många av Emmas kompisar som jag har fastnat för, galet trevliga och söta tjejer.
Hur skulle du beskriva din stil år 2007? Blandad, street blandat med lite halvbohem. en mix av klänningar, mycket enfärgat, inga mönster, högklackat, sneakers.
Vad fick dig att må bra? Kärlek. Att pussas, ligga i en säng och kramas hela dagen. Mina vänner, fikor, bra filmer, att gå på fester och dricka alldeles för mycket och skratta tills man fick ont i magen. Varma sommardagar, att bada i sjöar och äta chokladoppade jordgubbar och dricka cider. Grilla och äta annan god mat och tzatziki och fetaost. Gå på utebio och sitta under en filt tillsammans med vänner. Att köpa saker man velat ha jättelänge.
Favorit månad?  Juni och december. Juni för att livet verkligen lekte då och vädret var helt underbart liksom människorna och många helt galet roliga saker hände och december för att en person som jag längtat efter så fruktansvärt mycket under hösten kom hem och vi låg i hans säng och myste och pussades varenda dag. Också för att jag hade en fin jul och för att nyåret var det roligaste nyåret jag haft.
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Mindre strul och stress!
Vilka utmanar du att göra denna lista? Sofia, Sandra, Vicky och Emma.

Kommentarer
Postat av: fashion by tk

HAHAH! Seriöst.. de funkar inte ALLS!

2008-01-10 @ 13:44:33
URL: http://fashionbytk.blogg.se
Postat av: fashion by tk

haha.. JA! flera månader sen ;-)

2008-01-10 @ 19:10:07
URL: http://fashionbytk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0