Far, far away ..

image497

Vill bara bort härifrån, är så trött på allt .. Som vanligt. Det känns bara inte som att jag passar in här, jag vet bara inte vart min plats är här. Känner mig fängslad på ett sätt och det är som att jag bara väntar på att gå ut gymnasiet så att jag kan komma bort från allt det här.

Jag vet knappt längre själv vad som gör mig glad och lycklig. Det finns inte någonting i mitt liv som rakt igenom gör mig lycklig, som känns som att det är värt att leva för. Förutom möjligtvis du. Jag kan i alla fall inte bli lyckligare än när jag är med dig. Men räcker det? För oss räcker det. Men för mig? Det är frågan ..

Jag är så fruktansvärt trött på lögner, falska vänskaper, brutna löften och ord. Jag vill ha nånting som är äkta. Nåt som är på riktigt, något som inte bara är spel och falskhet. Genuin uppriktighet. Genuin värme och omtänksamhet. Genuin vänskap, riktig vänskap. Vänskap, där man om den ena säger 'hoppa', frågar, hur högt?

Jag hör inte hemma här. Jag gör inte det, jag vet att jag inte gör det och på ett eller annat sätt har det känts så i hela mitt liv. Jag vill ut, ut i världen. Jag vill uppleva fantastiska saker och träffa fantastiska människor. Jag vill bli fantastisk själv. Jag nöjer mig inte med det som finns här och nu. It's not good enough. Atleast not for me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0