Förkylning och Försoning


image553

Fattade nog inte riktigt i morse när jag åkte till jobbet hur förkyld jag verkligen var. Det var nog lika bra det. Har bara jobbat fyra och en halv timma, men det gick riktigt segt kan jag lova, har gått och blivit dunderförkyld med allt vad det innebär, ont i halsen och svårt att prata, huvudvärk, täppt näsa och den där känslan att hela huvudet är insvept i bomull. Inte så jättekul. Jobbade i alla fall hela passet och gick och la mig och sov när jag kom hem, och vaknade nu ungefär, två timmar senare. Två och en halv till och med. Inte riktigt vad jag hade tänkt mig ..

Var på bio och såg Försoning igår. Var lite halvskeptisk eftersom jag sett de första tjugo minutrarna och de inte var så jättebra. Men herregud. Herregud, herregud vilken otroligt, fantastisk film. Helt jävla genialisk. Men så tragisk. Jag satt med tårar i ögonen under hela filmen och fick verkligen behärska mig för att inte börja storlipa. Helt fantastiskt film och en av de få, eller kanske till och med den enda rollen som jag gillar Keira i och tycker hon gör riktigt bra. En av de bästa filmer jag någonsin sett vågar jag nog mig på att säga. Fantastisk ..

Kommentarer
Postat av: mickis

nee, det blir piercing isf :)
om jag nu vågar, haha :D

2008-01-28 @ 18:10:42
Postat av: mickis

nee, tyvärr skämtar jag inte :/

2008-01-29 @ 21:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0