It moved faster than we'd hoped

image494

Kan sommaren bara komma tillbaka nu tack? Nedräkningen har börjat, för det blir ljusare för varje dag. För varje dag ska det smälta mer och mer och blommorna ska komma lite, lite längre upp ur marken. Jag vill ha sommar, sitta ute hela natten med bara en tunn filt om axlarna och bara lyssna på alla nattljud, jag vill ligga på en handduk på en gräsmatta och sola, jag vill titta på solnedgångar och soluppgångar, jag vill grilla och känna den där underbara lukten av grillat kött, jag vill gå till ica och köpa cider, kakor och frukt att ta med på en picknick med den man tycker om, jag vill bada hela dagen lång och leva på vitt vin och sprite. Så, nu, tack.

Kommentarer
Postat av: Klara

Åh gud ja, sommar! :) Väldigt fin blogg har du också, by the way :) kram kram

2008-01-10 @ 20:32:56
URL: http://klaramariaelisabeth.blogg.se
Postat av: sofia

har gjort listan nu men jag kortade av den, blev så långt annars haha :D

2008-01-10 @ 20:51:57
URL: http://mayflower.webblogg.se
Postat av: mickis

åååh, vill också ha sommar nu nu nu :/
haha, nee sandra har fått ännu en beundrare tror jag :D

Postat av: madde

hej! såg att du ställt en fråga till Rar om hennes ex jonte.
Jag har en fråga till dig eftersom du skrev att det tog 5 månader för att du och ditt ex skulle kunna ses som kompisar.
Jag undrar om det är bäst att inte ses överhuvudtaget tills känslorna avtagit, eller om man kan träffas kanske 1 gång i veckan och vänta på att känslorna ska försvinna? Har gått ett halvår nu och mitt ex har fortfarande kvar känslor för mig. Men jag vill fortsätta träffa honom och han mig. Vad är ditt bästa råd för att han ska sluta vara kär i mig? Väldigt tacksam för svar, även om det är en väldigt privat fråga. /Madde

2008-01-10 @ 21:58:05
Postat av: fashion by tk

Jag har 40 vanligtvis och de jag säljer är för stora! :/

2008-01-13 @ 14:56:04
URL: http://fashionbytk.blogg.se
Postat av: Linn

I took that pic! Ni är söta :)

2008-01-14 @ 22:52:35
URL: http://linnandstuff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0