Nästan frisk!

image556

Känner mig så mycket bättre idag. Ska fixa lite frukost och kolla senaste avsnittet av OTH, mah. Helt sjukt att det fortfarande kan vara så bra, inne på femte säsongen liksom. Men jag klagar inte. Det är ganska annorlunda, eftersom det gått fyra år sen sista avsnittet på säsong 4, men eftersom alla återvänder till Tree Hill så börjar det likna hur det var för fyra år sen. Men vissa saker är dock förändrade, usch. Peyton och Lucas are meant to be, bara fatta det! Men det är ju visserligen ett smart drag av manusförfattarna, för alla tittare vill ju att Peyton och Lucas ska vara tillsammans, men för att hålla tittarna på sträckbänken och få dom att fortsätta titta så blir aldrig Luke och Peyton tillsammans. Det finns en ständig spänning och kemi mellan dom och alla vet, alla tittare, de själva (om man nu kan säga så om två fiktiva personer) att dom är helt jävla galna i varandra och inte vill något hellre än att slita av den andra kläderna. Det bara är så. Har alltid varit så och kommer alltid vara så. Men dom får liksom aldrig varann, det står alltid något i vägen. 

Fast i och för sig, i slutet av fjärde säsongen blir de faktiskt tillsammans och då är ju allt skitbra och så, men jag tror flera tittare kan hålla med mig om att det blev bara .. tråkigt. När de väl fick varann, när tittarna väl fick vad de ville ha, då ville de inte ha det längre, för då var det inte spännande längre. Detta förstod ju så klart manusförfattarna och självklart splittade dom på paret lagom tills premiären av säsong 5.  Frustrerande, men genialiskt.

Och då är vi tillbaka där vi började. Ganska trevligt, i och för sig. Luke är så freaking hoooooot. Eller Chad Michael Murray kanske man ska säga .. Och Haley och Nathan har fått världens sötaste son, Jamie.
Nja, kanske inte ska avslöja mer. Säsong 5 lär väl komma till Sverige om ungefär en sisådär, 5 år kanske?

Måste fixa med lite annat idag också när jag ändå känner mig pigg och är uppe;
- Måla naglarna
- Duscha och göra hårinpackning
- Städa mitt rum
- Gå ut med hunden
- Göra pizza till lunch!
- Sy! Är på ett helt sjukt syhumör, men ska nog bara sy om nåt av nåt jag har.

Kommentarer
Postat av: Linn

Härligt att du känner dig bättre pumpkin! Och som vanligt måste jag trotsa alla andra och säga att Nathan definitivt är den hetaste av dem ;)

2008-01-30 @ 20:04:38
URL: http://linnandstuff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0