nyår


image489

vi var som sagt hos emma för middag och lite andra trevligheter, haha. först var det middag och vi var runt en tio tjejer. det var jag, emma, felicia, anna, stina, linnea, linneas tyska kompis som jag har glömt namnet på, linda, lo, josefine och någon mer tror jag, som jag totalt glömt bort nu ..  vi åt avocadoentré och sedan klyftpotatis, fläskfilé med bearnaisesås och till sist glass med massa frukt. jag kom till emma tidigare, men var ändå inte klar när de andra tjejerna kom .. så det var typ jag, stina och emma som stod i badrummet och fixade oss medan de andra fixade maten, haha.





kom massa folk senare, måste säga att det var galet trevliga människor där och det var verkligen kul att nästan alla kände, eller i alla fall, kände till varann, när vi ändå blev så pass många!





vi hade i alla fall sjukt trevligt under middagen och ännu trevligare senare under kvällen .. det var till och med fixat med kareoke, dansmattor och ett stripspel, haha. men riktigt så roligt skulle inte jag ha det i alla fall! det var i alla fall det roligaste nyåret jag har haft, värsta ruset har lagt sig med tanke på att det nästan var en vecka sen, men det var verkligen en kväll av överraskningar som kom fram när folk blev för fulla, haha. inget illa direkt så som hände, även om vissa nog hade ganska dåligt samvete när de vaknade upp dagen efter .. men jag mådde skitbra och var på topp i alla fall så jag ska inte klaga, för mig var det en grymt rolig kväll och jag har inte skrattat så mycket på hur länge som helst ..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0