Sista veckan på lovet

image491

Var bara tvungen att ha den i stort format. en av favoritbilderna från nyår, vi är så söta så du och jag pullan!

Har inte gjort mycket alls nu i veckan, bara myst och myst och myst för att tiden var så jäkla knapp. Det var lite folk här i torsdags, vi lagade massa god mat och spelade spel, haha. Bubblade gjorde vissa av oss också, inga namn nämnda .. Det var en riktigt mysig och trevlig kväll i alla fall, även om den blev lite strulig och så mot senare delen.
Men mysts har det gjort i alla fall, för du åkte hem idag =/ Jag vet att jag kommer få ångest och bli ledsen och så, det känns om att jag bara väntar på att den ska komma, men jag har inte fattat riktigt än att du har åkt. Men sen så lyckades vi ju faktiskt ordna det så att vi ses nästa helg! Är så jäkla glad för det! Så nu är det bara en vecka tills vi syns och efter det blir det visserligen lite jobbigare, men det vill jag inte tänka på än.

Ska bara vara hemma ikväll, Johanna och Aron håller på med maten för fulla muggar, och vi ska bara umgås och typ kolla på film och så. Det käns verkligen som att jag behöver vara hemma nu, umgås med familjen och så. Imorrn ska jag bara sova och typ ha OC-marathon eller nåt. Kanske kolla Försoning, den verkar grymt bra.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0