Söndagskväll

image503

Väldigt mysig helg måste jag säga! Oväntat finbesök i Norrköping kom i torsdags så helgplanerna blev snabbt ändrade ..  Var i alla fall på bio i fredags och såg National Treasure - The book of secrets och herrejävlar vad bra den var! Se den fort som tusan, jag lovar att ni inte blir besvikna, den var helt sjukt över förväntan bra. Jobbade igår och idag också och sen har det inte hänt så vidare mycket annat. Läste ut Thérèse Raquin ikväll också, och måste säga att jag nog aldrig har läst en så ångestframkallande bok. Men den var bra.

Har bastat nu också och ska väl sätta på nån film snart och vräka lite Ben & Jerry's, söndagskväll som det är .. Puss.

Kommentarer
Postat av: Linn

I want B.J's too! Jga får nöja mig med Carte D'or :) T.R är helt skrämmande sjukt bra förresten!

2008-01-20 @ 20:58:35
URL: http://linnandstuff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0