Studiedag

image510

Imorrn är det studiedag minsann, måste säga att det känns ganska behövligt. Ska terrorisera grannskapet med pinglan på bilden, deni. Visst känns det bra att jag lägger upp en så pass het bild av dig här Emma? Du är så het så, jävligt snygg eyeliner där också måste jag säga, haha. Ska också till Klippoteket igen för att dom ska fixa den misslyckade rakpermantenten förra veckan .. Rakpermanenten som inte blev rak. På något sätt. Överhuvudtaget.
Men sen ska jag sova också, det var prat om att ta en powerwalk med Andrea på morgonen, men jag kom fram till att det nog skulle bli ganska så omöjligt, så vi ombokade till torsdag istället. I've missed you ..

Fick min lönespec idag också och jag hatar när man tror att man ska få mer än man får. Vilket jag alltid verkar tro, det måste vara nåt fel i min hjärna, för jag får alltid typ 30 % mindre än vad jag tror. Så shopping på Monki i Karlstad under sportlovet lär väl kanske inte bli av så jättemycket nu. Vore kanske en bra idé att prova nåt nytt, typ som att spara pengarna. Det vore ju nåt.

Men jag som var skitsugen på att beställa hem One Tree Hill-boxar från Amazon och massa snygga armband och smink och grejer från Accessora. Hm. Har hittat världens hetaste armband. Eller ja, världens hetaste är det nog inte, men det var jäkligt snyggt och har inte haft sånt ha-begär på länge, haha. Ge mig, geeee mig. Eller nåt.

Det känns som att det håller på att gå lite åt fel håll det här. Blir alltid helt överknäpp och överenergisk av te, jag som sa att jag skulle gå och lägga mig tidigt. Blir för övrigt helt knäpp av att inte få träna, jag tror ärligt talat det är därför jag är så knäpp som jag är just nu. Ska köpa träningskort på fredag när lönen kommer, så återkom efter det så får vi se om jag blivit sane igen.

Sen kommer världens bästa kusin till mig på fredag! Där har vi nån jag har saknat kan jag ju lova. Vi kommer definitivt få en rolig helg ..

Puss och gonatt.


Kommentarer
Postat av: êmmsiie

yeeees. im hot . ^^

2008-01-23 @ 13:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0