Take me away

image508

Undrar hur många gånger jag har tänkt och sagt det den senaste veckan. Men det känns bara som att allt förändrades sen du åkte hem. När du är hos mig, när vi är tillsammans, så bara försvinner allting. Alla problem, all skit. Jag är så himla lycklig och tacksam för att bara få ligga och hålla om dig, jag kan inte bli lyckligare än då .. Allt känns så freakin bra då. Som att ingenting kan komma åt mig. Eller oss.

Men sen när du åker och lämnar mig ensam, igen, då dyker alla gamla problem upp. Eller ja, allt är väl inte problem kanske, men alla tankar dyker upp igen. Och fuckar runt med mitt huvud.  Vissa tankar är väl inte helt igenom dåliga kanske .. Har funderat mycket över vilka som är ens riktiga vänner egentligen. Vilka som actually gives a shit. Som bryr sig. Som verkligen finns där, i vått och torrt, och inte bara säger att dom finns där. Har kommit i underfund med mycket de senaste dagarna, vilket känns väldigt bra på ett sätt, men sorgligt på ett annat ..

Bring me LA. Ta mig till palmer, solstränder, städer där solen aldrig går ner och där man spenderar varje dag skrattandes, älskandes. Lycklig. Tillsammans med riktiga vänner som man skrattar så mycket tillsammans med så man tror att man ska kissa på sig. Ta mig till fester som aldrig tar slut, ett evigt lyckorus, sand mellan tårna, aldrig sinande kärlek och vänskap. Ta mig dit. Ta mig bort härifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0