Torsdag

image557

image558

Brookes klänning är så jäkla snygg .. I allmänhet är Sophia Bush så jäkla het. Hon har så cool röst också, hes och så, haha. Tyckte om Peyton's klänning också, Hilarie Burton är grymt söt, men jag tyckte inte om skärningen där fram riktigt. Ugh. Chad Michael Murray ska vi ju inte ens prata om .. Funderar på att se om de fem första avsnitten av säsong 5 bara för att dom är så jäkla bra och Sophia Bush har så himla snygga kläder som Brooke.

Fortfarande lite sjuk, men ska till skolan imorrn. Målade naglarna svarta igår, men det lär väl börja flagna snart känns det som. Nån som har nåt trick för att nagellacket inte ska börja flagna? Måla genomskinligt över?

Det är helt fantastiskt väder ute och jag måste komma ut och gå lite, så ska ladda mp3n med Säkert och Kate Voegele och bara gå runt ett tag. Har varit på sånt tänkarhumör sen igår .. Har suttit uppe sent varje natt hela veckan och bara tänkt och lyssnat på musik. Inte bra, man blir knäpp efter ett tag. Jag känner mig ganska knäpp efter att ha varit hemma en hel vecka nu och gjort absolut ingenting i princip. Började skriva massor igårkväll, tror det blev nåt som mest kan liknas vid en krönika sen. Eller snarare en blandning av två, måste skriva klart dom men på olika håll bara. Blev faktiskt ganska nöjd, även om dom blev kanske lite väl deppiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0