ujuj

ja jävlar vilket nyår det blev! min kamera är dock hemma hos emma någonstans så bilder blir det inte än. jag tog för övrigt inte så där jättemånga bilder, det glömdes liksm bort. i början av kvällen finns det massa fina bilder ifrån, där vi ler och posar så glatt men allt eftersom klockan blev senare så blev det liksom lite för onyktert för att ta kort. men jag tror lo snodde min kamera nån gång och tog massa kort .. eller snodde och snodde, jag har för mig att jag kan ha sagt till henne att ta kameran och ta kort för att jag inte orkade. ja, det är i alla fall en helt annan historia.
allt mitt smink och min dricka och allting ligger också kvar hos emma nånstans fortfarande. vilket betyder att jag kommer att gå omkring osminkad de närmaste dagarna .. jaja. det är bara nyttigt!

hahaha ja gud ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0