Fredagen och min 18-årsfest


Alex, Sanna och Tessan


Lugnet före stormen vore väl passande att säga för den här bilden, haha


Kommentar överflödig?


Fasen vad alla gick in för det, haha


Jag fick världens coolaste present NÅGONSIN! EN DRINKFONTÄN! Hur coolt är inte det?!


Han tappade ett glas och då fick han dammsuga minsann, hahaha ...


Sanna och Mickis, som jag förövrigt snodde bilderna av eftersom min kamera typ hatar mig nuförtiden.


Det var i alla fall sjukt roligt i fredags. Några kom inte, men då kom några andra och sådära och det blev riktigt bra till slut. Självklart kommer ju ingen när man sagt åt dom att komma, så det kändes som att allt blev väldigt kort och lite hastigt bara. Jag jobbade sista dagen på McD' på dan, sanslöst skönt, och sminkade mig sen på Make up store, vilket blev sjukt snyggt men jag har inte nåt bra bildbevis på det tyvärr .. Det var i alla fall nån slags mörkblå/lila/rosa sminkning med glitter och nåt mellanrosa läppstift. Det var sjukt fint i alla fall!

Vi var ett gäng som grillade först, väldigt trevligt måste jag säga. Grillade fläskfilé av nåt slag och åt potatissallad. Bella, Selena och Markus hade varit värsta avancerade och gjort värsta salladen med färsk pasta och grejer, haha.

Efter ett tag kom mer och mer folk och sådär, fick lite panik när jag såg taxi efter taxi rulla in på gatan, haha. Hände inte så mycket illa grejer så att säga, värsta som hände var att en kille tappade ett glas och att Sanna och Mickis tappade en glasfoundation och ett rouge som sprack, som ni inte ens torkade upp era jävla smitare, haha! 

Lite synd att alla killar hamnade i köket bara för att det inte fanns nån plats nån annanstans, menmen. Folk gick ju in för Singstar skitmycket haha, skitkul att titta på. Hade nästan förväntat mig också att grannen skulle komma över och klaga, men det gjorde han inte, var skitnervös för det, hehe ...

Velade in i det sista om jag skulle gå ut eller inte, dom flesta på festen var väl också 50/50 så det berodde ju typ helt på mig eftersom det var mitt hus uppenbarligen .. Några drog vid typ elva och sen vid kvart över tolv så drog vi in ett gäng också och då drog ju alla andra också, dom flesta skulle nog ut tror jag men många gick hem. Lite synd kan det kännas såhär i efterhand för vi hade ju kunnat fortsätta hos mig ett bra tag till. Anyways, stod i kön till Hugo i 40 minuter, en timma, träffade Tove i kön och pratade med henne och kom till slut in. Jag trodde vi var inne runt ett eller nåt men sen när jag kollade på entrékvittot stod det 01:27. Så jävla illa med tanke på att jag och Alex åkte vid två. Träffade massa roliga människor där inne och hade faktiskt allmänt kul för en gångs skull men sen åkte vi hem och myste istället, haha.

Lyckad kväll och nu i framtiden kan jag faktiskt säga att jag hade en jävligt stor, lyckad 18-årsfest, haha.

Kommentarer
Postat av: mickis

haa va, jag trodde sanna torkade upp det :P hon sa väl det? ooops (a)

aja, jättekul kväll ändå :)

Postat av: vicky

haha man ser ju bara min glansiga haka ju :(

2008-07-31 @ 15:46:28
URL: http://rocknrose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0