Huvudet fullproppat

Mitt huvud är så fullproppat så jag vet inte vad jag ska börja.

Senaste tiden kan väl sammanfattad med jobb och födelsedag. Trivs helt galet bra på VM, ser faktiskt fram emot att gå till jobbet. Jobbar 40 h den här veckan, jobbade 9-18 igår, 9-18 idag, ska jobba 9-19.15 på onsdag, 9-19.15 på fredag och 11.30-16.30 på lördag. Puh. Men tiden går faktiskt fort och det är så himla roligt att faktiskt få syssla med något jag faktiskt tycker är roligt och är bra på.

Jag blev myndig i söndags! Stort, riktigt stort. Fick en astronomisk stor summa pengar av mamma och pappa, mer pengar av annan släkt, en parfym, silversmycken, glassskålar, ett fiskespö (gissa av vem?!) och även ett presentkort på en make-up lektion på Make Up Store från samma person, hehe. Fina presenter älskling! Blev uppvaktad med frukost på sängen och det var släkt och vänner här under dagen och mamma och pappa hade slitit massor med maten som var helt galet god.

Jag och Alex åkte hem till honom sen och tittade på film vi hade hyrt och tog det allmänt lugnt eftersom vi redan hade varit ute i lördags .. Han hade nog roligare än vad jag hade dock! Men nästa helg ska det bli fan så mycket roligare! Andra människor, andra förutsättningar, bättre förutsättningar, hehe. Men med tanke på att det bestämdes typ tio i lördags att jag faktiskt skulle ut så får jag väl nöja mig med att det blev som det blev. Fick ju några gratis födelsedagsdrinkar i alla fall, och det är ju aldrig fel! Men i allmänhet kan man väl säga att för att vara den första lagliga utgången så var den jävligt tråkig. Tråkiga människor, kände i princip ingen och musiken var dålig, hmm. Vakten var ju desto trevligare den här gången dock ...

Kommentarer
Postat av: mickis

grattis grattis? :)

haha, samma vakt som sist? ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0