iPhone



Lär väl inte direkt vara första gången jag skriver om iPhonen, miao. Vill ha den så fruktansvärt mycket, den är så galet snygg. Den släpptes ju i Sverige den 11 juli kl. 00.00 och det är endast Telia man kan köpa med då och det funkar inte för mig eftersom jag har Telenor nu och antingen ska fortsätta ha det eller byta till Comviq. Alltså återstår Blocket och Tradera, och tro mig, jag har varit inne mycket på dom sidorna på senaste tiden ... Man kan väl få sig en med 8 GIG för typ 3500, 4000 kr ungefär. Men då är det alltså inte den senaste versionen, 3G utan det är versionen innan den. Är det någon som vet skillnaden mellan iPhone 3G och föregångaren?! Man undrar ju om det är stora skillnader, för om det inte är det är det ju skitsamma.

Miao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0