Klarade teorin idag!

Åkte in till körskolan tidigt idag efter att ha slocknat typ ett igårnatt efter att ha sett massa Veronica Mars och ätit chokladtårta. Träffade Sofia från gamla klassen på körskolan, trevlig överraskning minsann. Fick panik när hon berättade hur mycket hon redan hade pluggat till teorin och när hon sa att hennes prov inte var förrän nästa fredag ... Träffade mamma och pappa på Gubbens' och åt nån helskum lunchtallrik som jag nog hade mått bättre av att inte äta. Pappa skjutsade mig till Vägverket (som för övrigt ligger vid SMHI?!) och då var det dags .. Var helt galet nervös. Massa människor. Formell gubbe, lämna in legget. Sjukt svårt prov. MEN JAG KLARADE DET! ÄR JAG BRA ELLER?!

Fan vad glad jag är. Och vad stolt jag är över mig själv.

Hade körlektion sen, träffade Alex en kortis och var och fikade på Skafferiet med Emma, Sanna och Linnea. Emma bjöd generöst nog på fika (det var tydligen del av födelsedagspresenten) och vi satt där i några timmar och snackade skit, mycket om resor. Pallrade oss upp till McDonald's och käkade lite och åkte till Lindö sen och där är jag nu.

Imorrn ska vi ut! Ska jobba 9-19,15 och sen hem till Sanna och sen ut. Kom dock på nu att jag varken har med mig dricka, kläder, smink eller nånting. Tänkte helt enkelt inte så långt. Får ringa till mamma och så får hon ta med sig grejerna till jobbet imorrn och så får jag hämta dom där eller nåt?! Har för mig att Sanna bor nånstans där mamma jobbar också och då kan det ju funka.

Andra saker jag kommit fram till:
- Jag måste köpa mig en almenacka, nu. Och ett nytt anteckningsblock. Klarar mig inte utan mina listor, maah.
- Veronica Mars är grymt bra. Och grymt beroendeframkallande.
- Funderingar över vad man kan/ska/vill göra med en astronomisk stor summa pengar kan uppta väldigt stor del av ens tid. Väldigt stor del.

Kommentarer
Postat av: Linn

Grattis pralinen, you make me proud!

Spara pengarna och bygg upp ett stooort kapital till Studentveckan, annars kan du ju alltid bjuda mig på en resa någonstans ;)

2008-07-17 @ 21:03:48
URL: http://linnandstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0