Gelato, arrividerci



Idag var sista dagen på förmodligen väldigt länge som jag åt italiensk glass. Sorgligt, väldigt sorgligt. Vi lämnade huset vid runt nio i morse och har åkt hela dan och kom fram till Österrike idag eftermiddag. Vi har nu tagit in på nåt österrikiskt gasthof där det till min stora lycka fanns trådlöst! Åt nån konstig sallad i hotellrestaurangen men hade huvudvärk så gick upp till rummet, tog en tablett och la mig i sängen med datorn efter att jag pratat med min älskling för sista gången på en vecka, usch. Han ska till Norge och förlusta sig och på ett ställe därtill som ligger så mitt ute i ingenstans att det inte finns nån täckning ens. Shame on him.

Längtar hem grymt mycket nu måste jag säga och saknar alla hemma äckligt mycket. Har köpt lite små souvenirprylar till mina söta vänner som ni ska få sen dock och jag är ju till och med så snäll så att jag ska agera langare åt er i Tyskland också, hehe ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0