Lov!



Snor den här bilden från Linn, som jag för övrigt tycker ska skicka resten av bilderna till mig! Känns inte så superkul det här med att blogga längre .. I alla fall inte när man som de allra flesta tvåor legat begravd under massa plugg de senaste veckorna. Känns inte som att jag har sett solljus förrns nu, ungefär. Det har känts tradigt att inte kunna vara lika glad som treorna och fira med dom för att vi haft så sjukt mycket plugg, men det var inte direkt en fråga om att göra ett val, utan mer att man fick ta itu med det. Vi har haft otroligt mycket att göra de senaste veckorna, men i onsdags var det den sista redovisningen och sen var det över för det här året. Som ni ser på listan några inlägg ner har det varit mycket att göra och det var i princip allt det vi gjorde också till slut ...

Men det blev faktiskt ganska bra til slut och jag är riktigt nöjd med kursbetygen måste jag säga, även om jag kanske inte är den självklara personen att få det där stipendiet nästa år, haha. Jonte fick stipendie för bästa kompis och fick två böcker om Axl Rose och Led Zeppelin, kul! Sången på avslutningen kan väl dock diskuteras ...

Annars har jag mest fikat och solat i parker, ätit pizza i hamnen och tittat på solnedgångar, myst, jobbat lite (men det kommer bli desto mer) och varit riktigt , riktigt trött. Jag var på en studentskiva i torsdags efter avslutningen, som visserligen var helt okej, men bara fick mig att längta ännu mer tills det är min tur.

Igår var vi ute ett gäng hos mig och grillade eftersom mamma och pappa var på landet och jag således hade huset för mig själv ... Sofia och jag tog en promenad först på dan bort till Aborreberg och sen badade jag vid Slipen och efter det handlade vi lite mat och åkte ut till Åby. Bella, Selena, Linus och Emma dök upp och det var trevligt, om än lite väl hastigt.

Finaste Anna blev 18 igår! Jag tror hon hade en väldigt fin dag även om det var synd att hon inte kunde vara med oss. Men det kommer fler gånger, som till exempel nästa helg kanske?

Kommentarer
Postat av: mikaela

åh, den där blommiga klänningen.. den är helt underbar!

2008-06-12 @ 19:10:44
URL: http://kela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0