Movietime and time to go



Har laddat upp inför resan med att låna en drös böcker, ladda mp3:n med massa musik och ladda ner en hel del filmer:
 
- Edward Scissorhands
- 27 dresses
- Casablanca
- Pretty in pink
- Can't buy me love
- Romeo och Julia
- The signal
- Den oändliga historien 1 och 2
- Music and lyrics
- The eye
- St. Elmo's Fire
- A walk to remember
- It's a guy, girl thing

Ska ta med mig mitt täcke och mina kuddar också. Tillsammans med det, böcker, datorn, filmer, mp3:n och bilgodis, festisar och McDonalds's-mat längs vägen ska nog det här gå riktigt bra, haha. Man kan ju sova också. Vi åker vid ungefär sex imorrnbitti och lämnar Sverige runt lunch, så om det är någon som vill prata med mig en sista gång får ni ringa till min mobil innan lunch! Vi övernattar i Tyskland och i Alperna innan vi kommer fram till Toscana och det är ungefär så mycket jag vet. Tror att vi har hyrt huset från 21-28 juni. Hatar verkligen att packa, för det känns alltid som att man glömmer nåt. Förhoppningsvis har jag inte glömt nåt jätteviktigt nu.

Ha det bra här hemma under tiden jag är borta. Ska tänka på er när jag äter italiensk glass, pasta och pizza, haha.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0