Now I'm in love with how you feel



Köpte världens finaste underklädesset igår, som synes på bilden. Men det är faktiskt väldigt mycket finare i verkligheten. Det var organic cotton också och då känns ju det hela om möjligt ännu lite bättre.

Har jobbat de senaste dagarna, och myst. Ätit för mycket pizza, sovit och packat en del. Var på grillfest hos Sara med tjejerna i klassen i fredags och det var väldigt, väldigt mysigt och trevligt. Vi gjorde egna grillspett och föråt oss på det, potatissallad, sallad, jordgubbar, glass, chokladsås, chips, toblerone, kexchoklad, kolaremmar och bilar. Drack en hel massa skogsbärscider, ananascider och läsk och skrattade så jag fick ont i magen ungefär. Vi lekte lite lekar och alla blev ganska knäppa, haha. Tittade på Föräldrafällan efter grillningen och den var precis lika bra som när man var liten. Den är grymt dålig och klyschig egentligen, men ändå, fruktansvärt bra. Lindsay Lohan var så grymt liten också, kul att se. För övrigt var det fredag den 13 då och måste säga att det faktiskt hände lite kusliga saker ... Fast borde verkligen inte uttala mig om den dagen då jag faktiskt är född fredag den 13, haha.

Vicky spontansovöver hos mig i söndags och vi var uppe sent och kollade "What happens in Vegas", som var ganska charmig, söt och väldigt förutsägbar och efter den såg vi "The truth about love" med Jennifer Love Hewitt från Ghost Whisperer där hon försökte prata med brittisk accent, och herregud, vad dålig filmen var. Här kan vi snacka om en c-film, haha. Och jag som hade såna höga förhoppningar på den. Vi åt mat direkt i sängen och vräkte i oss massa äppelpaj med vaniljvisp och hade det allmänt mysigt. Var dock uppe alldeles för sent och sov bara typ fyra timmar för att jag var tvungen att gå upp kl. 6 för att jag hade körlektion 7.15. Grymt jobbigt kan jag säga.

Åkte hem efter körlektionen och kom hem halvnio, då Vicky hade gått upp (!!!). Vi åt frukost, kollade "The Others" samtidigt som jag packade och sen åkte vi med pappa in till stan för att kolla lite olika grejer, bland annat shorts till mig och kolla upp om tatueringen. Köpte ett par vanliga svarta shorts och så underkläderna.

Gick till Lucky 7 och hade hoppats på att kunna boka en tid, men det gick inte. För det första hade dom inte tider förrän efter oktober egentligen och för det andra så var jag tvungen att bestämma typsnitt och storlek på tatueringen själv innan jag bokar tid så att vi kan komma överens om ett pris. Och jag vet fortfarande inte vad "övervinna" heter på franska för det finns inte i lexikonet. Blir nog tvungen att ringa min franskalärare, haha. Men är sjukt taggad i alla fall! Om ja fixade typsnitt och så skulle dom försöka klämma in mig nånstans innan oktober, hoppas!

Sov hos min mysing igår och det var jättemysigt och underbart men jättejobbigt också för att jag visste och vet att vi inte kommer att ses på tre veckor. Usch. Knappt prata med varann heller. Han åkte iväg på fotbollsläger på morgonen och jag åkte för att jobba en stund. Kom hem runt tre och har mest packat, suttit vid datorn, pratat med massa människor och sagt hejdå, lyssnat på musik och laddat ner film att kolla på under resan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0