At the end of the week

image839

Otroligt vacker bild.

Har jobbat idag, bara fyra timmar, men gick ovanlig segt .. Har skrivit en sida på idrottsarbetet om kost nu, men med all information jag hittar känns det som jag skulle kunna skriva tjugo sidor eller något, vet inte riktigt hur jag ska få ner all information till bara några få sidor.

För övrigt känner jag mig ganska seg efter den här helgen, även om den har varit relativt lugn. Men det beror väl på att jag har jobbat antar jag .. Jobbar måndag, tisdag, onsdag och fredag nästa vecka också. Är ledig under påsken, lördag, söndag och måndag visserligen, men ändå. Det kommer bli tufft att gå i skolan och jobba varje dag förutom torsdag. Och så ska idrottsarbetet in den här veckan också. Hm. På onsdag kommer dock världens finaste och underbaraste person hit och då ska det mysas för allt vad det är värt .. Ska pussa på dig tills du går sönder.

Jag kan ju konstatera att det kommer bli en tuff vecka. Men får sikta på helgen och på att ha det underbart då och även underbart från och med onsdag .. Detox-vecka på gång nu då, förresten! Dags att få ur systemet allt det onyttiga man ätit under helgen. Måste säga att förra veckan gick grymt bra, så nu kör vi lite tuffare och slopar all skräpmat också. Kommer kanske uppstå vissa svårigheter med tanke på att jag ska jobba hela veckan, som sagt. Men vill man så kan man. Får väl kämpa lite helt enkelt.

Resten av idrottsarbetet + kostkoll får nog göras på hålet på tisdag, får nog stanna kvar en stund efter skolan några dagar också, innan jobbet. Det löser sig nog, haha.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0