Förkyld

image816

Söt tröja från Glitzy.se för 345 kr, one size.

Skit också, har gått och blivit förkyld igen. Eller blivit smittad snarare .. Genomförkyld med allt vad det innebär har jag alltså blivit, täppt näsa, nyser konstant, huvudvärk, och femtio meter bomull runt huvudet ungefär. Det till trots lyckades jag ta mig igenom de 4, 5 timmarna på jobbet igår trots att jag bara ville lägga mig ner på golvet och tuppa av ungefär. Kändes bra efteråt i alla fall, var nöjd med mig själv att jag höll ut.

Kändes bättre imorse, så jag gick till skolan, men kom dit och vände. Måste kurera mig så att jag blir frisk tills på onsdag då vi ska till Romme så nu ska jag dricka mangote, krypa ner i sängen och kolla One Tree hill. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0