I'm not dead, I'm only sleeping (working)

Jag har inte dött. Jag har bara jobbat en hel jävla massa och inte haft nåt liv på senaste tiden. Har så kallat påsklov nu, men mycket till lov har det alltså inte blivit för min del. Har inte gjort nåt vettigt den här veckan eller förra förutom att jobba då. Firat lite påsk, myst, ätit lite påskmat och godis och sådära. Inte mycket mer.

Var ute förra fredan, hade jäkligt trevligt hos Amanda innan och det blev Deli och Hugo senare. Har en hel massa bilder från när vi förade och dom kommer väl upp någon dag när jag har mer tid .. Det känns som att det här blir ett väldigt deprimerande inlägg och det har väl sina orsaker också kanske, hm.

Har förresten köpt världens sötaste blommiga volangkjol från Gina. Ska ha med ljusgul t-shirt, brunbrända ben och vita tygskor i sommar, fint.

Och idrottsarbetet har jag inte heller gjort klart. Det har ju visserligen sina orsaker, har ju verkligen inte haft någon tid överhuvudtaget att göra det eftersom jag jobbat så mycket, men ändå, det känns ganska illa. Har visserligen gjort hälften, så får väl göra resten på måndag kväll/natt eller nåt sånt ..

Ska förresten börja med teorin till körkortet på tisdag! Ska börja på en teorikurs då och sen har jag min första körlektion om två veckor, ska bli grymt kul! Var ute och övningskörde idag också, och det gick faktiskt riktigt bra .. Det blir nog bra det här, körkortet klart lagom till trean :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0