Mycket att tänka på

image834

Det är alltid trevligt att bli inspirerad dagar som denna, när man har alltför mycket att tänka på ..
Har annars haft en lugn dag, hade halv studiedag men årsmöte på eftermiddagen som visserligen var ganska trevligt. Träffade Felicia och Emma efter skolan för en riktig långfika på Fräcka, över tre timmar satt vi där och snackade och myste. Pratade ganska mycket sommarplaner eftersom jag har panik över vilka veckor jag ska skicka in att jag vill ha ledigt för.

Loggade in på jobbsidan och det skulle lika gärna vara grekiska .. Förstår mig verkligen inte på allt det här med ledighetsansökan och semesteransökan då det är så himla mycket mer man ska fylla i än bara när man vill vara ledig/ha semester. Så nu har jag panik, pretty much. Det gick tydligen inte att bara skicka ett mejl och skriva när man ville vara ledig, utan alla måste skicka in en ansökan. Vill inte ha betalda semesterdagar då jag ska ta ut dom pengarna redan i april och då måste jag fylla i det nånstans. Och jag hittade inte ens vart det var man skulle skriva vilka veckor man ville vara ledig. Gah! Men har i alla fall kommit fram till att jag ska vara ledig runt två veckor efter att vi slutat och två veckor innan vi börjar skolan igen. Förmodligen nån vecka i juli också, då jag ska åka nånstans med älsk :] Men blir fortfarande galen på allt.

Sen måste jag skicka in en ledighetsansökan för min födelsdag och en ledighetsansökan för Hultsfred. Och ledighetsansökan för studentveckan?! Frågan är dock om jag ens får ledigt då eftersom jag inte ens är student i år, haha. Men man vill ju för fasen vara med sina kompisar när dom tar studenten ..
Jag blir galen på allt det här! Plus att jag måste få min tid nästa torsdag bortbyten, men det är egentligen kört redan nu, eftersom man måste byta minst 8 dagar innan och den dagen är idag. Men jag får väl fuska lite i värsta fall, för av med den tiden ska jag i alla fall bli.

Gah. Nu får jag också panik för att jag sitter här, när jag borde gå ut med hunden och duscha eftersom jag hade tänkt hinna med att titta på två OTH-avsnitt sen innan det blir för sent. Och ringa ett samtal .. It's gonna be a long night ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0