Någon dag är jag din jakttrofé som du övergav

image817

Romme förra veckan var hur kul som helst, helt fantastiskt väder merparten av dan när Sofia och jag susade fram i backarna, haha. Resorna dit och hem gick faktiskt också bra, även om de tog 3, 5 timmar var. Jag ignorerade min förkylning och sviterna som kvarstod från min stukade fot och tog det inte speciellt lugnt om vi säger så, men sen hände det ju faktiskt ingenting utan vi hade bara riktigt kul. Solen strålade över backarna och vi tog några fina kort även om de inte blev lika fina när de överfördes till datorn.

image818

I torsdags har jag för mig att jag bara var hemma. Hade i alla fall nytt IV på morgonen, Tala inför andra. Det verkar som att det blir bra i alla fall, fika varje fredag! Har för mig att jag bara var hemma resten av dagen, slutade vid lunch. Slutade vid lunch även i fredags, var på stan en stund och köpte lite grejer, nya brillor bland annat som jag är grymt nöjd med! Åkte hem en stund och åkte till Emma som fyllde år för ett tag sen också och gav henne mina presenter. Jag tolkade det som att hon blev väldigt glad för dom i alla fall :]

I fredags kväll var vi hos Jonna nästan alla tjejer i klassen och käkade mat och allmänt bara snackade, trevligt! Solade och köpte en vårjacka, ett par vårskor och ett par jeans på stan i lördags och träffade Andrea ett tag på kvällen. I söndags gjordes inte mycket vettigt som vanligt, men jobbade faktiskt tre timmar om man nu kan kalla det nyttigt ..

Kan konstatera att jag i alla fall hunnit träffa massa olika människor den här helgen och det är ju inte alltid det hinns med! :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0