Your mother likes my smile and your father likes my lifestyle

image815

Har haft en extremt hektisk vecka och därför knappt (inte?) bloggat något. Världens bästa Emma blev myndig i måndags och det har självklart firats en del även om du inte fått din present än, men den är på gång! In process!
Pluggade till psykologin i måndags och tisdags och i onsdags hade jag två prov följt av en tre timmar lång handledarkurs, så jag var så lagom pigg .. Men efteråt runt en åtta bar det iväg till Emma där Felicia också var och vi drack drinkar, åt jättegod mat med dessert och pratade om allt och inget och snackade massa skit, som vanligt med andra ord, haha. Det var den trevligaste och mysigaste kvällen på länge kan jag säga och jag älskar er så himla mycket, ni är bäst. Bella var dock sjuk och kunde inte vara med så hon saknades, och Anna saknades också såklart!

I torsdags var jag och älskling bortbjudna och fick laga maten själva faktiskt, vilket visserligen var tanken från början. Vi öppnade en flaska champagne också, snacka om vardagslyx! Stupade i säng. Igår gick jag i skolan från 08.10 till 14.40 ungefär och därefter jobbade jag tills åtta och efter det gick jag och Vicky och såg Sweeney Todd på bio. Den var bra. Helt grymt gjord och grymma skådespelarinsatser, otroligt foto och riktigt bra musik. Sevärd, men se den inte om du inte har ett open mind, ingen mening då, då den var extremt speciell. Känsliga personer varnas också då den var extremt blodig ..

Idag har jag jobbat, en tjej på jobbet har fyllt år och har skitstor fest ikväll, men jag är så himla slut. Vill bara sova, haha. Så det blir nog Melodifestivalen och mys skulle jag tro. Imorrn ska jag också jobba och sen träffa världens bästa Bella.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0