Haha, abstinens någon?

image925

Haha, lätt veckans roligaste .. Kollade min mobil för en stund sen och såg att jag hade 4 (!!!) nya sms, och självklart undrade ju jag vad tusan det var som hade hänt och om nån hade dött ungefär .. Men naedå. Haha, fyra sms från Linn!

Sms 1, inkommet kl. 19.37
Hej cherrypie! Nu ska vi snart åka, sitter i baren och väntar på att gaten ska öppna nu. Jag har druckit cappuccino och ätit chokladboll haha och vid incheckningen såg jag en fransman som tusan var det finaste jag nånsin sett, haha. Ha det toppen här hemma så hörs vi :) pussar i massor!

Men hon kunde inte hålla sig så länge ...

Sms 2, inkommet kl. 19.40
Jag hoppas din körlektion gick bra förresten! :) Pusspuss

Sms 3, inkommet kl. 20.04
Hej darling. Nu sitter vi i planet, bältena är fastspända och vi är redo att åka! Hoppas planet inte kraschar och jag dör för i så fall är det här det sista smset du någonsin får av mig, haha. Nej då jag skojar bara :) Pusspuss älskling!

Sms 4, inkommet kl. 20.05
Och guess what, på planet kan man köpa CROISSANTER! Lycka! :) Pusspuss


Hahaha, Linn, den här Frankrike-vistelsen kommer bli svår för dig verkar det som ..

Kommentarer
Postat av: Louise

Haha, det är inte lätt ^^
Hur ska Klas klara sig utan henne?

2008-05-09 @ 18:43:42
URL: http://louisewallin.blogg.se
Postat av: Kalazpuffen

Haha! Sms kan man ju aldrig då för många av ^^

2008-05-11 @ 14:03:16
URL: http://kalazpuffen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0