I press trigger, I don't press people's buttons



Återkommer när jag har ett liv igen. Tills dess måste ni lyssna på det här, så grymt bra! Man vill bara ställa sig på ett bord och dansa fötterna av sig. Robyn är grymt cool, är det nåt vi ska vara stolta över i Sverige så är det över Robyn! Men jag vet inte om jag tycker om remakesen av låtarna på hennes senaste skiva till UK-versionen som släpptes häromveckan, massa skumma beats överallt, i typ Robotboy som är världens finaste låt och som bara ska vara fin och inte cool. Men Cobrastyle ska det vara beats i i alla fall, äre fest eller?!

PS: Har köpt världens finaste jeansjacka från Monki. Som jag spanat på sen den kom ut på hemsidan och gått hela våren och kollat och hoppats att dom fått in. Nu var den inne! Den var så fin så jag var tvungen att köpa kjolen också.

Kommentarer
Postat av: sofia

some good shit ^^

2008-05-28 @ 18:18:38
URL: http://mayflower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0